ريكو : اللي يخاف من الاهلي يقعد في بيتهم

ابدي صلاح عاطف (ريكو)، لاعب خط وسط نادي الزمالك، سعادته الشديده بحصد بطولة السوبر المصري التى حققها نادي الزمالك بعد الفوز علي النادي الاهلي بركلات الترجيح في المباراة التى اقيمت بينهم مساء اليوم علي ستاد بن زايد بالامارات .

 

و اكد ريكو في تصريحات خاصة لـ”نجم الجماهير” عاهدنا انفسنا فأوفينا عهدنا الجمهور بحصد البطوله و قد حصدناها مؤكداً أن تحقيق الفوز على الاهلي و حصد السوبر في غاية الأهمية، بغض النظر عن الأداء، الذي سيتحسن في المباريات المقبلة .

 

أضاف ريكو تحدثت مراراً و تكراراً علي ان النادي الاهلي مثل اي فريق في مصر و مش بعبع خالص لازم اللاعيبه تتعب عشان تلعب في الزمالك و اللى بيخاف الزمالك مش مكانه و يقعد في بيتهم أفضل احنا كلنا كنا بنلاعب الاهلي لوحدينا في انديتنا و كل واحد فينا جاي من فريق كان شايله و ياما لاعبنا الاهلي لو هنخاف يبقي منستحقش نلعب في الزمالك .

 

اشار ريكو كان لابد من حصد بطولة السوبر خاصة بعد الاخفاق الافريقي و عاهدنا الجماهير اننا سنحصد البطوله و بالفعل حصدناها قائلاً:”لا يقلقني علي الاطلاق المشاركه من عدمها و كلنا علي قلب رجل واحد في الفريق اللي بيلعب زي اللي بره زي اللي بره الاسكور زي اللى قاعد علي الدكه”

 

عيسي جروب
تعليقات الموقع مغلقة حاليا , من فضلك قم باستخدام تعليقات الفيس بوك .